200:e / "Aaah Tatsuyaaa ♥ !"

Läste precis mitt 100:e inlägg som handlade om att skaffa bättre vanor. Jag tänkte att var 100:e inlägg på den här bloggen skulle handla om vad som är viktigast för mig för stunden men... Ja, för stunden-stunden kan jag bara tänka på sådan isglass man gör på frysta frukter (förslagvis ananas) och Tatsuya Ishii. Man blir helt varm om hjärtat av att höra hans röst. Skulle nog ha smält bort vid det här tillfället om det inte hade varit för den där glassen alltså... Aaah Tatsuyaaa! ♥
Han har inte bara en underbar sångröst, men är även hur duktig som helst på att skulptera, designa allt möjligt mellan himmel och jord (från teknikprylar till smycken och scener) och målar fantastiska tavlor, skriver all sin musik själv och regisserar filmer. Liksom, finns det något han inte kan?? Aaah Tatsuyaaaa!!♥

Aaaah Tatsuyaaaa♥♥♥♥!!!!


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback