Melerad

Jag är på så oerhört konstigt humör. Sådant där som jag älskar. När man riktigt kan känna kopplingen mellan den bubblande känslan i en alldeles för slapp kropp och att det inte trycker i huvudet någonstans alls. Inte slätstruken men typ seriös på ett flamsigt sätt. Jag tänker att: precis så här ska jag känna inför livet. Om man bara kunde lära sig att alltid tänka tankar som får en att känna så här...
 
Fast  just nu skulle jag behöva stress och en gravallvarlig inställning till skolan men... nej. Ska försöka skriva betydligt mycket mindre om skolan på denna blogg. JE PROMIS ! 
 
Ni vet att jag älskar att analysera känslor, världens mest ovetenskapliga område förövrigt. Men det är typ själva grejen med att vara människa ju! Use it! Yaaah, jag gillar nog faktiskt alla känslor egentligen.......... som växlingen av årstider.

Kommentarer!
Louise

Ja man måste uppleva allt! Det onda och det goda! :D

Skrivet den 2012-09-27 kl. 18:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback