Koalababy ?

Jag fattar verkligen inte hur folk klarar av att permanent bo ensamma, hur man kan tycka att det är skönt... Jag pratar inte om att klara av hushållssysslor och dylikt, men bara att ständigt vara ensam... Jag tror att jag ska dö av ensamhet bara efter ett dygn utan att ha pratat med någon alls. Det känns bara konstigt... Om man kommer på något roligt eller undrar något finns det ingen man kan säga det till (sorry, Lillis). Jag är verkligen den typen som alltid måste komma hem till någon, inte enbart komma hem. Koalamamman som bara måste ta hand om någon, typ :D 

Kommentarer!
pappa

Likt mina tankar i ensamheten.

Skrivet den 2012-10-18 kl. 12:10:02
Lulu

Tio ungar it is! Jag är precis tvärtom. Ogillar starkt att komma hem till ett fullsatt, frågerikt hem >.<

Skrivet den 2012-10-24 kl. 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback