Rainforest


Märke: Rainforest/The Body Shop
Pris: 105:- (250 ml.)
Betyg: 5/5. "No silicones No colourants No parabenes". Det här balsamet är verkligen superbra vill jag lova!

Skillnaden mellan balsam för "torrt hår" och för "fint/normalt hår" är att det förstnämnda är mer oljigt och tynger mer håret mycket mer, medan det andra är mycket lättare och därmed skapar mer volym. Om man normalt har mer torrt hår, men samtidigt börjat med en rutin som går ut på att inte schamponera håret och behandla det med oljor ska man definitivt inte använda balsam för torrt hår, för då blir det mer fett än man trodde att det kunde bli...


Kommentarer!
Louise

Hm.. då ska jag bara använda "för normalt hår" i fortsättningen. Jag vill ha fluff! 8> ..tänk vad mycket jag lär mig av dig!

Skrivet den 2012-06-10 kl. 23:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback