Sexy neck

Jag: Det kliar lite i nacken. Finns det utslag där?
Pappa: Det är nog eksem va.
Jag: Jo. Kan du kolla?
Pappa: *rycker till* Det är typ spruckna blåsor och blödande sår där.
Jag: *tar ett foto i nacken* EUUUUW EUUUW EUUUUW
 
Alltså. Chocken som uppstår när man får reda på att man har äckliga utslag på en plats man själv inte kan se xD. Tänkte bara lägga upp denna bild här för att påminna mig själv om att eksem i solen inte är någon bra idé. Jag tar tillbaka att jag inte har någon "problemhud" :D Det här är nog ett ganska stort problem... I alla fall kosmetiskt. Sexig nacke, right?
 
Lösning på problemet: hydrokortison och typ.. sjal?

Kommentarer!
Louise

Det är den jävla solen asså!

Skrivet den 2012-08-01 kl. 01:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback