Rabiesråttan*

Idag var jag och Jojjo på Grönalund! Inte varit där sedan KS (typ 6 år sedan). JÖSSES vad mycket som förändrats *gamling*. Vi var där redan när de öppnade och skaffade åkband, men kötiderna var värre än någonsin.... stod i kö MINST en halvtimme på varje attraktion hela dagen så vi hann ändå inte åka speciellt mycket. Jag älskar verkligen berg- och dalbanor, det vore så himla grymt att åka en riktigt stor sådan på typ Six Flags. Men men... vi åkte Blå tåget också och fy faaan... det var så läskigt att jag grät, haha. Om de hade haft alla specialeffekter de har nu när jag var liten hade jag blivit traumatiserad av den upplevelsen *se bilden*.
På kvällen gick vi sedan på teater i Galärparken. Vi såg monologen "127" och den var riktigt rolig och sevärd! Svart komik, typ :D Ska inte säga mer för den som vill se den samma plats kl 18.30 imorgon fredag! Gå och se!!!
Jojjo satt där och var stolt över sitt åkband :D Hehe, eller nja. När man var liten tog det minst en halv vecka innan man ville ta av sig det... eller innan det vittrade sönder och föll av. :D
Sedan promenerade vi förbi Junibacken i somriga Stockholm! Så vackert överallt.
 
*också känd som Vilda musen, har jag hört :D

Kommentarer!
Emelie

Åh vad mysigt :D Ett riktigt sommarnöje ju! Hoppas allt är bra med dig förresten! :D

Skrivet den 2012-07-24 kl. 15:03:42
Louise

NOSTALGI!

Skrivet den 2012-08-01 kl. 01:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback