Pinsamt men sant.


Jag bara måste lätta på hjärtat lite också. Jag tror inte jag skrivit om det förr även om det hände för väldigt länge sedan, men det var faktiskt en natt då jag drömde att jag skulle gifta mig med Anto (min historialärare från gymnasiet). HAHA! Det måste konstateras att jag var väldigt vacker i min bröllopsklänning, men jag var mycket ledsen. Det var väldigt mycket folk på bröllopet, men de enda jag bjudit var Juliens familj. Ja, fast han själv var inte där. Och det som gjorde mig ledsen var att han inte accepterat att jag älskade en annan, att mitt hjärta tillhörde Anto. Så jag bad alla vänta tills Julien kommit, för jag ville inte gifta mig innan han hade sagt att jag får det. Och Anto stod där med sin plunta och blev mer och mer full när tiden gick och folk ringde runt och försökte få tag på Julien. Och så slutade det med att Anto tappade tålamodet och gifte sig med en brudtärna, rapade istället för att säga "ja", och jag grät i hallen hos Juliens mamma.

Visst var det en sorglig dröm! Typ den sjukaste jag haft. Men samtidigt en av de roligaste. Jag berättade dock inte om det när vi fortfarande gick på gymnasiet för då hade någon säkert sagt "men kolla där är ju din make!" och fnissat varje gång han gått förbi. Och jag hade definitivt inte kunnat se honom i ögonen heller. xD


Kommentarer!
Emelie

hahahahahahahahahahaha! andas Hahahahahahahahahahaha! UNDERBART! Men lite hemskt på samma gång xD

Skrivet den 2012-01-05 kl. 17:03:01
nattiz ♥

hahahahhahahaha nej vad roligt!!!! xD

<33

Skrivet den 2012-01-09 kl. 11:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback