Det handlar inte om känslor. Mer om smak.

För den som undrar hur det det är att studera språk på SU ser ni här hur min arbetsvecka ser ut. Till alla språkintresserade kan jag varmt rekommendera SU, och jag bara måste säga det igen: jag verkligen ÄLSKAR den här terminen. Idag har jag varit i skolan 10:00-18:00 och varje minut var rolig och aktiv.

(+ 11 timmar lektion, + muntl. redovisningar + ca. 100 sidor läsning inför skrivuppgifterna).

Jag hoppas att ni också känner att ni är på rätt spår! Jag känner att jag hittar mig själv mer och mer varje dag. Det är en bra känsla när man känner att det är självklart att man befinner sig just där man är. Var annars skulle jag vara? Vad annars skulle jag göra?


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback