Lycklig idiot


Jag hittade till slut det där schampot jag letade efter..... på den lilla hälsokostbutiken några meter från mitt hem T.T. Jahapp, här han man sprungit runt halva stan och varit bombsäker på att de som finns alldeles just i närheten inte ska ha det man söker. Och så går man dit en dag och upptäcker att deras sortiment är typ som anpassat för en! :O  Jajajaja... nu har jag lärt mig en läxa igen, varför är den alltid "lyssna på pappa"? 

Dåså, nu är det snart mars och jag tänker försöka vara utan plattång ett tag igen. Det känns faktiskt bra att mjukstarta lite och samla på sig lite tips och trix innan man blir ett äkta naturfreak som bara har ekologiska grejer hemma :D Förra gången klarade jag mig faktiskt en månad utan schampo och plattång, så nu ska jag försöka en månad till! Heja heja!


Kommentarer!
Louise

Duktigt funnet! Sedan du har uppmärksammat sulfat mm.problemet har jag sett massa reklam för schampoon utan det! Kanske borde testa något. :)

Skrivet den 2012-03-01 kl. 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback