Donna Summer

Någon jag verkligen ville se ut som när jag var yngre var Donna Summer. Mina föräldrar hade flera av hennes vinyler och jag minns att jag sjungit många av hennes låtar med mamma som typ fyraåring :D Ikväll rotade pappa fram en DVD på en av hennes konserter och jag blev så tagen av hennes skönhet att jag var tvungen att sätta mig och rita henne. Nu vill jag verkligen måla läpparna rosa, ögonlocken lila, och skaffa jobb på något café... Vem var er första förebild?

♫ DONNA SUMMER - ON THE RADIO ♫
En français: J'ai voulu toujours ressembler à Donna Summer, dès que j'étais toute petite et mes parents ont joués ses chansons en vinyles ! Et maintenant, après avoir la dessinée en regardant son concert, je veux aussi travailler dans un café (le photo), maquillée comme elle :D


Kommentarer!
Louise

Vad sött! Jag lyssnade mycket på Madonna och Abba. Brukar studsa upp och ned på vardagsbordet och sjunga deras låtar. ^^

Skrivet den 2012-02-05 kl. 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback