Den enda ifyllda sidan i min Moleskin ®

2 juni 2011
Bon soir ma petite journale!
Det krävdes tydligen att jag skulle spilla massa cola på min dator för att jag skulle börja skriva i dig. Jag är lite glad att det hände, även om det är den andra datorn jag förstört i år. Jag vet inte om jag ska berätta för pappa. Det är lite läskigt. Men jag har en viss hatkärlek till min dator. Jag tycker den har tagit mycket av mitt liv. Jag kunde läst böcker eller gått på promenad istället. Men jag har bara suttit framför datorn och drömt om att inte göra det en dag. Jag spillde nog cola på den för att det var dags att säga hejdå till den. Au revoir, datorn. Den här dagen har ändå varit bra. Jag har haft picknick nära Kaknästornet med Johanna C. som tog studenten igår. Jag luktar svett nu och det är varmt. Nej, jag måste öva på att skriva lite mer poetiskt. Vad är detta för trams? Händelsen minns man, inte känslan.
/Gabriella K.

Kommentarer!
Louise

Allt sidor måste inte alltid vara fylld med poetisk pretentiös smörja. Jag älskade texten!

Skrivet den 2012-02-19 kl. 10:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback