Peppad på att vara peppad!

 

Kom alltid ihåg att det finns mycket i livet som förtjänar att uppmärksammas och läggas tid på! Men det finns ingen anledning till att gå runt och beklaga sig. Det märks att jag talar i ett peppat tillstånd och jag kommer med största säkerhet inom snar framtid skriva om hur förtvivlad jag är, men nu minns jag hur det är att vara glad! Nu minns jag hur det är att vara med sin bästa vän Sebbe (<3) som man tycker så mycket om och alla källor till lycka som man inte ens upplevt än! Det finns lika berusande, underbara ting i livet som kärlek! Sådant som består, och sådant som kommer och går (haha, rimmar också, fantastiskt!). Tänkte göra en lista på alla saker som gör mig glad men det finns för mycket! Det säger väl allt?

Kommentarer!
Louise

Du gör mig så glad med din vackra personlighet som skiner ut ur din kropp och ger din hy en sån lyster. Je t'aime :)

Skrivet den 2011-09-14 kl. 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback