Sämre nu

Haha alltså vad håller jag på med? Den förra designen var ju lätt mycket bättre och läsvänligare! Nu ser det ju ut som en sådan där självdestruktivitets-blogg. Ni vet, sådana som bara skriver om sina läkarsamtal och visar upp bilder på skurna armar. De har alltid det här typsnittet och svart bakgrund med rosa eller röda inslag beroende på hur gamla de är. Okej, jag påstår inte att jag brukar vara inne på sådana sidor men man ramlar ju in på dem ibland. Förresten har de lagt ned självmord.se nu. Bara så ni vet.

Translation: This layout is worse than the previous one. Now it looks like one of these sites where depressed girls write about their doctor's appointments and show pictures of the scars on their arms.

Kommentarer!
Lulu

NEEEJ! Självmord.se var ju min fristad! Texten är skön btw.

Skrivet den 2011-09-16 kl. 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback