Samma gamla rutiner...


Idag har jag lovat mig själv att plugga eftersom jag om mindre än en vecka har min första tenta någonsin... jag vaknade redan vid åtta och kände mig pigg. Men sedan kom jag plötsligt att tänka på den där söta killen i bandet V6. Nej inte tuggummit, de som sjunger "Darling, darling, ii n janai? (känns det inte skönt?) xD".  Vad var det han hette nu igen? Han med samma frisyr som Snusmumrikens look-alike på Sokos supermarket vid Helsingfors tunnelbana. Någonting med J och O... Jun..Okamoto? Jun...♡♡♡JUNICHI OKADA♡♡♡!!!! Fan, tack vare honom har jag sparat ner massor med random bilder från fan-girling-sidor som säkert innehåller massor med virus för tjejer är ju överlag så bra med datorer, duuh. Och det jobbigaste är att jag nu vill fortsätta plugga japanska trots att det så sent som igårkväll var "bestämt" i mitt hjärnkontor att det skulle bli intensivplugg i finska. Men ååh japanska pojkar är ju så ofattbart söta! Dumma Junichi! Tycker inte ni han är för söt? Liksom perfekt? :D

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback