Power up!

Efter provet kände jag mig så otroligt lycklig och lättad att jag nästan flög hem! Haha. Nu på kvällen har jag haft ett ångbad för ansiktet (nästan outhärdligt men nu är min hud riktigt fin), ett bad för hela kroppen med en iskall Smirnov Ice och choklad. Dessutom har jag ätit en riktigt god middag med finsk bondost! Det brukar man äta som det är med sylt till kaffet. Riktigt gott! Nu är jag hursomhelst redo inför nästa vecka och böckerna är beställda! :D Resten av kvällen ska jag tillbringa med min plattång! Godnatt!

Kommentarer!
Louise

Det ser ut som halloumi! Troligen gillar jag just denna finska delikatess. Jag är ju lite av en ostsnobb. :D

Skrivet den 2011-10-01 kl. 10:47:23
Emelie

Gott =D

Skrivet den 2011-10-01 kl. 16:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback