Note to self: You're an idiot.

Igår lade jag ner ett stort arbete på att förminska alla bilderna på bloggen så de skulle passa till den nya designen. Nu har jag kommit på att jag faktiskt vill ha högupplösta bilder (och att jag inte behöver lägga upp bilder på mig själv om jag nu verkligen inte tycker om dem). Var det så svårt för mig att fatta eller? Duuh. Nu måste jag lägga ned ännu mer tid på att förstora dem ju! Idiot Gabbie. Idiot.

Translation: Yesterday I spent a lot of time resizing my photos but now I have to enlarge them again so they can fit the design. I'm an idiot for not realizing earlier that I don't need to upload photos that I dislike.

Kommentarer!
Lulu

Hahaha jag är också dum nog att ladda upp bilder jag inte gillar.. men man kanske gillar dem om 30 år eller så.. DÅ kommer man tycka att man såg söt ut. (Till stor del pga. att man inte är så söt då) ^^

Skrivet den 2011-09-16 kl. 20:07:16
Sandra

Hur ser ditt drömsmycke ut ? :D

& anmäl dig gärna till Dagens blogg =)

Skrivet den 2011-09-22 kl. 00:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback