Mitt huvud var tidigare ej inkluderat

Jag hade planerat att göra så många intressanta inlägg idag. Men jag har legat i sängen med fryst strömming i svanken (gick inte att han en hel kyckling under ryggen när jag inte orkade ligga på magen längre) på grund av extrem... kvinnlig värk. Jag förstår inte hur det är tänkt att man ska kunna plugga 40 timmar i veckan. Det är 8 timmar om man pluggar 5 dagar i veckan...... Om de menar 8 timmar och pauserna är inräknade förstår jag men om de menar 8 timmar ren och skär läsning så förstår jag INTE!

(Och sedan så ser ju inlärningsprocessen olika ut för alla... tror fortfarande jag kan köra på gammal studieteknik ;)

Kommentarer!
Lulu

Stackars söt!<3 Och 8 h/dag är brutalt mycket! Åtta timmar i veckan låter dock som en rimlig dos. :D

Skrivet den 2011-09-08 kl. 11:08:54
Emelie

Faktiskt, 8 h/dag låter brutalt mycket =O

Skrivet den 2011-09-08 kl. 12:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback