Love legs


Hej hej, hur mår ni idag? Jag är ovanligt pigg för att vara så trött. Alltså, pigg i huvudet men seg i kroppen. Det är bra, för då kan jag inte göra annat än att plugga! Har en del att läsa in... fast jag har helt andra saker i bakhuvudet så det är svårt. Är sjukt stressad utan anledning. Och så sov jag dåligt. Jag funderade över varför jag alltid är så missnöjd med saker och ting. Det finns ingenting jag önskar vore annorlunda, men det är ändå någonting som verkligen saknas. Och så längtar jag framåt i tiden, vilket aldrig är bra. Då blir man gammal fortfare.

Nej nu ska jag läsa om språk i världen, dess diversitet och spridning. INTE kul, fast det är skönt att få en liten brytning från alla termer och bara läsa flytande text för en gångs skull.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback