Koncentration!


Mina kära vänner! Jag har försökt börja plugga koncentrerat hur länge som helst men mina ögon repellerar texten. Jag kan inte titta på den! Jag är rädd för att stöta på nya begrepp jag inte förstår! Jag har därför satt på mig min kimono för att samla styrka! Hittils funkar det inte så bra men... det kanske tar lite tid!  Jag pratade nyss med min moster på telefon och hon är så glad och god att man blir lugn i alla fall. Borde ringa henne oftare.

Nej nu ska jag dyka ner i arbetet! Förhoppningsvis behöver jag inte skriva om hur pinsamt det var att stirra in i tavlan i X antal timmar imorgon...

Kommentarer!
Emelie

Lycka till! :) <3

Skrivet den 2011-09-29 kl. 18:58:15
Louise

Det kommer gå bra! Kom ihåg att du har lagt ned med tid på det här än något annat under gymnasietiden. Och gymnasietiden gick ju asbra! :D

Skrivet den 2011-09-29 kl. 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback