Jag drar mig undan

Nu tänker jag "dö" litegrann, som man gör när man inte dyker upp på facebook under X antal dagar. Jag känner att jag utvecklat ett hemskt datorberoende av att tillåta mig själv att använda datorn utan restriktioner. Jag tappar fokus på livet, helt enkelt. Så jag vill se hur det är att leva helt utan tillgång till internet under två veckor (dvs. resten av september). Jag kommer bara logga in på skolans intranät för att skriva ut papper och så där men jag tänker inte använda datorn som fritidssyssla! Nu kanske någon kommit på att jag har en brevvän som kanske blir lidande men två veckor är inte så lång tid och han kan ju alltid ringa! Det viktigaste för mig just nu ändå är att klara min första tenta och göra allt jag ska fram till dess. Det är verkligen superviktigt att jag inte får F bara för att jag satt och googlade lite för länge. Fan vad surt det skulle va haha :D Om man misslyckas ska det vara för att man verkligen inte haft någon chans till att förstå och så är ju inte fallet här, jag har ju valt min grej! Så vi ses i oktober igen! Ha det bra<3



Translation: Now I will take a break from the internet since I feel like I have developed a kind of addiction to the computer. Not only does it distract me from my important studies but I have also lost focus on life itself. Even if I "die" from Facebook, you can always reach me on the phone! I will return to this blog in the beginning of October after I (hopefully) have succeeded on my first exam! Enjoy life!<3

Kommentarer!
Lulu

Du kommer klara tentan galant! Kom ihåg vem du är.. och nu studerar du utav bara helvete också. Det kan inte gå annat än bra!<3



Nu kan jag dra likheten till indiskor av denna bild på dig. Indisk prinsessa isf!

Skrivet den 2011-09-18 kl. 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback