Jag är 19


Jag firade min 19:e födelsedag genom att "klubba" (bokstavligt tavlat, ni vet, när man äter en klubba?) på Skeppsholmen med Louise. Hon hade målat det här ursnygga kortet till mig! Så himla varm och fluffig katt! Gillas! Tävlingsinriktade jag ska göra ett ännu finare kort tillbaka!!!

Ovan till höger ser ni bakelsen Sartre, som blir till Kermit eller Kalil på operationsbordet när man dissekerat honom!

Fick fina presenter av Louise. Hon vet precis vad jag gillar och följde därtill färgtemat rosa!<3

Det var en så himla fin dag och vi skrattade tills tårarna rann.


Nu ska jag fortsätta äta tårta, själva poängen med att fira sin födelsedag liksom! :D

Kommentarer!
Louise

Det var en fin dag<3 Så du fick tårta sen ändå? :D

Skrivet den 2011-09-03 kl. 22:35:36
nattiz ♥

ni är så söta, grattis igen gibz (Ja namnet är mitt och kommer du för evigt att ha det kvar) <3

Skrivet den 2011-09-05 kl. 21:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback