Highschool: Mudcakes & Birthdays

Igårkväll när jag skulle sova reflekterade jag lite över hur mycket stress man egentligen blir utsatt för under gymnasietiden. Är inte det helt korkat egentligen att man under sina känsligaste år dessutom är tvungen till att prestera mycket och lägga grunden till sin framtid. Samtidigt som man tampas med sina osäkerheter och tonårsproblem blir man jagad av sin historielärare... Det är helt enkelt sjukt vad mycket press en människa klarar ev helt enkelt! Det är helt klart att man klarar av allt för att man har peppande kompisar! Tack och lov för dem!<3

Jag blev därför lite nyfiken på att kolla igenom alla bilder som finns på mig från gymnasietiden och snokade igenom andra personers facebook, bloggar, bilddagböcker osv. Det här är några axplock, och alla foton tillhör Emelie, Lovisa, Natalie och Therese!

Translation: Last night I thought of how much pressure the poor teenagers are forced to live with during highschool. They are forced to perform their best in school to prepare for their future while at the same time struggling with simply being a teenager. These are some photos of my highschool-years:

 

 


Kommentarer!
Emelie

AAAAW! Nu blir jag helt nostalgisk! Vad mycket kul vi har gjort ändå, trots all stress och press från Anto och Flummis! Jag saknar allt roliga vi gjorde! <3 Och bilden på dig, mig, Lulu och Thäsy, vart är den ifrån?? =O Kommer inte alls ihåg den.. xD <3

Skrivet den 2011-09-16 kl. 19:13:38
Louise

Åhhh nostalgi! Vi är alla så små och söta!<3

Skrivet den 2011-09-16 kl. 20:04:07
nattiz ♥

Nej vad roligt! jag säger som de andra - NOSTALGI!

vi alla måste ses snart <3

Skrivet den 2011-09-16 kl. 21:16:54
lovisa

Vad kul att se :D <3

Skrivet den 2011-09-16 kl. 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback