Jag hittade en bild på en av mina tidigare bloggdesigner och nu känner jag att jag absolut måste fixa en sådan här design igen! Problemet är bara att jag minns att det tog väldigt lång tid och jag kommer inte ihåg riktigt hur jag fixade alla grejer... men bara att jag vart väldigt nöjd och lovade mig själv att aldrig ändra. Hehe, synda att jag aldrig blev nöjd med textinnehållet bara... Dessutom ska jag i fortsättningen ladda upp mindre bilder på bloggen! Jag blir bara fulare och fulare varje dag så det är smart att ha små bilder som inte är alltför generösa med detaljer.

Translation: I found an old photo of a design for one of my earlier blogs and now I feel the need of copying that design to this one! I will also upload smaller photos since I become uglier and uglier each day and don't want to be too generous with detailed pictures.

Kommentarer!
Louise

Nejdå du är söt! Våga inte argumentera mot alltså.

Skrivet den 2011-09-16 kl. 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback