Du, Jag och Vi.

Jag är en alldeles för extrem människa. Ingenting får vara ett mellanting. Det är antingen "si" eller "så" och gråzoner kan omöjligt vara ett "svar" på något, det är något man måste reda ut... eller? Det är nog bra att jag har en bättre tredjedel (nytt begrepp!) som kan hjälpa mig reda ut mitt inre kaos. Det tycks vara som så att det finns tre enheter i en relation; den innefattar dig, mig och oss! Ingenting försvinner eller byts ut, det bara skapas en ny enhet! Vad är då detta vi? Jo, det är den som kärleken! Och den finns där emellan oss varje gång vi är tillsammans!


Translation: Once you're in a relationship, nothing disappears or is replaced, only an entirely new entity is created. There is still you and me, but now there's also "us". And what is "us"? Well, it is love! And it is there, between you and me everytime that we are together!

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback