DONE!

Jag är både lättad och irriterad över att provet är över! Jag missade på så lätta saker och skrev helt konstiga saker på frågorna som krävde längre svar. Jag väger nog mest mot ickegodkänt så jag blir inte chockad om det blir så men det finns en liten chans att jag lyckades skrapa ihop poäng som räckte för ett E eller D. Det var 10 sidor långt och jag skrev i två timmar. Dessutom hade jag glömt ta med mig legitimation så nu måste jag gå till expeditionen på måndag och identifiera mig. Kan jag inte få se resultatet först så jag ser om jag verkligen vill bekräfta att det är jag som skrivit provet eller inte? xD Här är lite bilder från när jag pluggade igår... Notera speciellt första bilden och hur jag uppenbart fick damp på vissa ställen xD



Kommentarer!
Louise

Usch vad förvirrad jag blir. Du dampade i alla fall i din egna anteckningsbok och inte på själva provet. Om du visste hur många matteprov jag har lämnat in som ser ut sådär. Matteprov med hål i. :S

Skrivet den 2011-10-01 kl. 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback