Cat Boom

Åh förlåt om ni hatar djurfotografier! Jag vet att bilder på djur oftast bara är intressanta för ägaren till djuret själv, men Lillis är det bästa jag vet att fotografera (såvida man inte ber henne posera och så där...). Själv älskar jag foton på katter bara. Inga andra djur. Om jag kommer in på en blogg där det finns bilder på chihuahuor klickar jag mig bort direkt.



Translation: Oh I'm sorry if you hate photos of animals. I do too, unless it is cats, and I especially love to take photos of my cat if I don't ask her to pose for me.

Kommentarer!
Louise

I love photos of your pussy! (du vet att jag inte kunde hjälpa att säga det) :D

Skrivet den 2011-09-15 kl. 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback