Prickig tjej på K



1- Jag är på extremt kreativt humör just nu. Vill bara rita hela natten men neeej. Måste plugga in meeer fonologi till imorgon. Håller mig ändå till det jag tycker mest om = morfologi. Det känns åtminstone som språkplugg.

2- Jag har lust att bli kramad av någon just nu. Vem som helst. Någon? Snälla? :D

3- Under de senaste dagarna känns det som att jag håller på hitta tillbaka till mitt sanna, knasiga jag. Känns som om jag under de senaste åren försökt styra mig själv till att bli den jag vill vara för stunden snarare än vad jag egentligen är helt naturligt. Men jag gillar tanken av riktiga mig. Just nu. Vad det nu än kan tänkas vara.

4- Om jag fick välja vilket yrke som helst skulle jag vilja dansa cancan (fonetiskt sätt är det ju ett k-ljud...) på Moulin Rouge :D Den tanken fick mig faktiskt att stretcha lite innan sju imorse. Önskar jag kunde komma ihåg hur skönt det känns när man stretchat klart. Då skulle jag göra det hela dagen varje dag.

5- Just nu är jag väldigt intresserad av allt kvinnligt och är rädd att jag håller på att bli feminist. Jag borde nog hålla mig till det jag och Jojjo konstaterade när vi typ var 12, att män ska behandlas som husdjur :D Nejmen seriöst, jag vågar nog aldrig bli kär i en man igen. Någon tjej därute som är kär i mig men inte vågat säga det? :D

Och det var nog allt jag hade att säga ikväll.

Kommentarer!
Louise

Oh oh jag är lite kär i dig! Och alla vettiga kvinnor är feminister! Det behöver inte betyda att man hatar män och tycker världen borde styras av kvinnor.. utan bara att man är stolt av att vara kvinna och tycker de ska samma rättigheter som män. Din bild är extremt söt!<3

Skrivet den 2011-10-28 kl. 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback