Överliggare 64 år

Nu måste Gabbie sluta tramsa. När jag vaknar imorgon ska jag ha skärpt mig.

Jag undrar om jag ska låta bli att sova de kommande dygnen inför tentan och bara plugga istället? Det spelar ju ingen roll om jag sover eller inte, är ändå alltid lika trött. Idag har jag legat på överkastet nästan hela dagen trots att jag sovit 14 timmar om inte mer. Dessutom har jag gjort så där igen... har tenta på fredag och inte pluggat en sekund dessa dagar, förutom i måndags när jag orkade gå till gruppövningen. Det vi fick göra var att transkribera indiska ord som vi fick lyssna på. Det gick förvånansvärt bra, och så säger läraren att det inte kommer komma på provet. Sajk.

Opepp. Opepp. Bara lyssnar på jazz och drömmer om att känna mig fri igen, på en klubb någonstans. Louise får ta ton. Jag kan sitta i knäet på en tysk. Varsomhelst men inte i sal D9 på fredag.

...Åtminstone känner jag mig snygg idag.

Kommentarer!
Louise

Du var snygg idag! Knäet på en tysk.. då vill du VERKLIGEN INTE ha prov. Men snart är det simning, jazzklubb, jullov, London, jazzklubb igen och Paris! Andas dig igenom!<33

Skrivet den 2011-10-27 kl. 15:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback