Önsketänkande

Jag vet att jag har spammat er med den här bilden typ 1 miljon gånger, men så här skulle jag vilja att min framtida flickvän såg ut. Gärna en fransk version, för det är roligare att prata franska med den man är kär i :D Franska lesbiska feminister är säkert inte så sällsynta, men jag tvivlar på att någon av dem kan vara så HÄR snygg... (suck):



Bara för att förtydliga för någon som blir förvirrad vill jag säga att jag inte plötsligt "kommit ut ur garderoben och blivit lesbisk" men att jag bara konstaterar för mig själv att det inte är helt omöjligt att jag faktiskt skulle vara åtminstone bisexuell. Jag tycker ju trots allt att de flesta killar ser likadana ut... och jag stirrar hellre på vackra kvinnor på offentliga platser än på förbigående män (som jag dessutom tittar surt på ifall de kollar in mig sådär från topp till tå som män har benägenhet att göra... så lågt egentligen... blir alltid förbannad). Hursomhelst så är ju det där med sexualitet lite knepigt. Jag har aldrig i hela mitt liv känt att jag varit "kär" i någon tjej jag känner, men sedan så har jag ju inte träffat någon som på bilden ovan heller... Ja, hur vet jag att det egentligen inte bara är för att jag inte träffat någon som ger mig den känslan än? Det är ju samma sak med killar egentligen. Åh... om inte killar hade varit så värdelösa hade jag inte haft det här problemet. *Frustrerad*

Kommentarer!
Louise

Jag kollar också på kvinnor mer, men det betyder inte att jag attraheras av dem. Kvinnor är bara vackrare överlag. Det vore så mycket bättre om man vore bi. Fler val. ^^

Skrivet den 2011-10-30 kl. 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback