Jag skyller på pennan.

Om typ 2.5 timme ska jag skriva ännu en tenta om något jag fan inte kan. Jag har inte ens öppnat ögonen ordentligt än! Men hörni jag måste bara klaga lite på en sak, det här med ljud... Vi har fått lära oss att ljud enbart är vår subjektiva upplevelse av tryckförändringar i luften, och om ingen varit där och uppfattat ljudet så har det heller inte funnits något ljud. Att ljud är beroende av att något bevittnat det. Annars har det inte låtit. Om ett träd till exempel föll i skogen är det klart att man vet att det skulle låta men om ingen var där och hörde det så har det inte låtit. Alltså...

Kommentarer!
Louise

Det kommer gå bra för jag har bett för dig.<3 läskigtkristetleendesmiley



...vänta. Är inte läskigtkristetleendesmiley Smiley?! O_O inte det jag menade. ^^

Skrivet den 2011-10-28 kl. 10:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback