Jag glömmer ofta bort hur jag ser ut



Det var rätt länge sedan jag lade upp någon bild på mig själv här... så här har ni ett par lagom intetsägande sådana. Om jag inte fotat mig själv på typ en vecka glömmer jag bort några detaljer:



* Jag passar visst bättre i krusiga lockar än värmebehandlat fluffigt hår
(jag själv brukar hävda motsatsen)
* Jag ser ut som ett galet troll utan smink, helt knäpp och sprallig
(men med smink ser jag ut som en sexuellt frispråkig frankofil-kvinna)
* Jag har blivit ganska duktig på att noppa ögonbrynen
(förr blev alltid den högra sidan tusen gånger bättre än vänstra...)



* Det är sant att man får mustasch av att ha puder-foundation ovan överläppen.
(men det syns nästan bara på foton och inte i spegeln)
* Jag tycker visst min näsa ser bättre ut från sidan än framifrån
(pappa tycker tvärtom)



Kommentarer!
Louise

Du är fin från alla vinklar! Dina kinder ser ytterst smekbara ut på bilderna. ;)

Skrivet den 2011-10-23 kl. 11:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback