Fjärilar måste vara det vackraste som finns


Idag har jag suttit och skrivit ner texten till min favoritlåt på japanska just nu; Daisuki da yo (Otsuka Ai). Jag måste öva på att skriva ibland så jag inte glömmer bort all jag lärt mig. Och så har jag tecknat lite fjärilar eftersom jag brukar tänka på det när jag lyssnar på låten som jag jämt, jämt går runt och nynnar på. Fjärilar är så grymt svåra att rita men samtidigt är det kul att försöka få med så många detaljer som möjligt. Vill rita en riktigt stort tavla med färgglada fjärilar men det skulle bli ett långvarit projekt...

Kommentarer!
Louise

Vad fiiint! Du är så avundsvärd multibegåvad kvinna!<3

Skrivet den 2011-10-15 kl. 22:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback