5-minuters-frisyr.

Ville hitta på en enkel och snabb frisyr som döljer luggen. Först provade jag att bara göra två miniflätor tvärs över huvudet och funderade över vad man kunde göra därnäst:

Sedan stoppade jag in luggen under flätorna. Blev ganska nöjd med resultatet men är fullständigt inkapabel till att ta en bra bild på det ikväll:

Sedan provade jag bara att ha mittbena med luggen bakom öronen (med hjälp av hårklämmor), men jag tyckte bättre om alternativet med flätor, som bara tog fem minuter längre tid:

Kommentarer!
Louise

Tror jag förstår konceptet. Du är så söt. Saknar dig<3

Skrivet den 2011-11-20 kl. 11:51:31
Emelie

Smart :D Och jättefint! Det ska jag använda om jag skaffar lugg någon gång :D <3

Skrivet den 2011-11-20 kl. 14:19:07
nattiz ♥

vacker tjej <3

Skrivet den 2011-11-20 kl. 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback