Och han sade "Hello Cutiepie"


Tänk om himlen kunde vara så här vacker varje dag?

Men det är den inte och nuförtiden är man mest bara nedstämd. Det var roligare förr när man gav vika för sina impulser. Nu består livet av ständig upprepning. Men jag har en idé. Eller en önskan, snarare. Fast den tänker jag inte berätta om. Eller. Jag borde ju berätta för den som kan få min önskan att slå in, så klart.

Det spelar ingen roll.

Kommentarer!
Emelie

Jaa, tänk om himlen kunde vara så fin varje dag... Det skulle automatiskt göra göra livet lite gladare :) <3

Skrivet den 2011-11-10 kl. 22:42:42
Louise

Hmm.. Mjukheten i dina läppar får mig att vilja agera opassande mot skärmen. <3

Skrivet den 2011-11-14 kl. 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback