Tur i oturen, som alltid.

Iförrgår fick jag veta att min laptop var så pass skadad att reparationen hade kostat över 8000:-, så dagen därpå åkte jag och pappa och köpte en ny istället för att fixa den gamla skruttdatorn. Min nya älskling är en vit, flickig, söt laptop från Sony Vaio som inte väger så mycket men ändå är normalbred, har en utmärkt widescreenskärm och alldeles lagom mjuka tangenter på ett bra avstånd från varandra. Jag rekommenderar den här datorn till alla, eftersom den av mig får full poäng på både utseende och funktion. 

En bild på hur skärmen ser ut när skärmsläckaren är igång: färgglada bubblor!

Hela kvällen och halva natten tillägnades en dötråkig uppsats om hur svenska studenter ska lära sig skriva. Tycker verkligen färgerna och atmosfären på bilden visar tydligt vad jag tycker om universitetet just nu. Något jag däremot saknat  är de alldeles för långa nätterna med laptopen i sängen som får benen att domna bort, huvudet att bli för segt för att känna huvudvärken och ögonen nästintill blinda. Aaah, datornörd<3


Kommentarer!
Louise

Najs dator! :D

Skrivet den 2011-12-17 kl. 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback