Mit Humor geht alles besser.


Idag sökte jag efter en födelsedagspresent till pappa (hittat!)...

Ville köpa pyssel från Panduro, men det stänger så tidigt...

Testar nytt läppstift och diskuterar kvinnlig perfektion.
Jag ber till Gud om att det inte fanns några tyska turister någonstans i närheten när jag och Jojjo läste dessa fraser högt i ganska efterbliven ton. Finns det något roligare än reseparlörer? Längtar så tills vi ska resa till Tyskland i vår (och inte använda en enda av ovanstående fraser ;) !!!!!)
Jag fick en present av Jojjo - ett par himla söta örhängen från Pilgrim som ni ska få se sen! <3

Kommentarer!
inspireme ♥

Tack, va snällt sagt :) Blev verkligen glad för din kommentar!

Skrivet den 2011-12-04 kl. 10:35:53
Louise

Jag roas verkligen av de tyska orden. Får lära mig dem utantill. Fast lova mig själv att jag aldrig kommer behöva använda dem! ^^

Skrivet den 2011-12-09 kl. 09:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback