Aldrig haft så glansigt hår.


*~~Jag älskar henna.~~* Tänk att det bara är lite blad från en buske som ger håret en alldeles ny lyster och färg? Och ja, Emelie hade rätt: jag färgade håret chokladbrunt (eller egentligen skulle det vara kastanjebrunt fast det finns inte så mycket inslag av rött så jag tycker det ser mer chokladigt ut). Vad tycker ni?


Kommentarer!
Louise

Superfint! Vill begrava ansiktet i det på ett lagom vänskapligt vis. Ser ut att lukta gott!

Skrivet den 2011-12-29 kl. 21:32:27
Emelie

Jag tycker faktiskt också att det blev lite mer åt chokladhållet, men det var verkligen jättefint! Sånt hår skulle jag också vilja ha ^^ <3

Skrivet den 2011-12-29 kl. 21:57:50
Thäsy

wow fiiint <3

Skrivet den 2012-02-05 kl. 12:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback